söndag 14 oktober 2007

Min Partner och jag...

Har jobbat tillsammans idag.
Till slut tyckte jag han blev lite slö i tänderna
eller om det berodde på att mina krafter avtog.


Nåja, några timmar nu och då i några år framöver så skall jag väl få vedbacken uppröjd....


Under tiden for jägarna fram på Långskata vägen som skållade råttor med röd luva på sig.

16 st bilar= 16 jägare. Undrar om dom fick något rådjur under däcken???


Förr i världen när kvinnorna satt hemma och virkade och jägaren drog till skogs så varken såg eller hörde man honom förren fram emot kvällen. Kunde jaga utan bil, telefon och pejling på hunden.


Ja jag vet, tiderna förändras. Men man kan inte låta bli att vara ironisk. Skulle dom inte kunna åka två i var bil och tänka lite på naturen....


1 kommentar:

Anonym sa...

Vackert tjejen! Du framstår som en riktig nybyggarkärring. Lennart kan verkligen va tacksam över SIN partner