måndag 8 oktober 2007

Firat klart...



Nu har jag firat min födelsedag med början i går kväll när Betty bjöd på en sååå god födelsemiddag så Lennart och jag knappt blev hungriga idag. Tack Betty!




I dag gick det i arbetets tecken men Håkan med familj kom på på kaffe till bygget på dagen.


Och i kväll var det här glada gänget på tårta och glass....




så fick jag ett så gulligt kort av Jann med vårt nya hus med bilen utanför och Sigge på trappan och vi tittar ut genom fönstret. Hoppas det syns!




Men nu räcker det med fyllandet för jag vägrar fylla sextio, jag bara inte passar för det, kanske knäna men inget annat......

3 kommentarer:

cassie sa...

åh, att man aldrig kan bete sig..

Anonym sa...

Hej igen!
jag prata ju med dig i morse, men skriver nat litet nar jag antligen trilla over en computer.hoppas fodelsedagen var trevlig.idag har vi sett delfiner pa NARA hall!nastan runt fotknolarna pa Palle!kul att lasaa va..nar det saknas tecken pa tangentbordet!nej, nu ska jag ga o halla resten av ganget sallskap.see ya!hugs from petra o palle in united states of america!

mommo sa...

Marty Feldman blev berömd på sin vindögdhet så ett tu tre är du en kändis Casandra!

Simma Lugnt Petra o Palle....