torsdag 25 april 2013

Nu är det öppet...

Vårt nya köpcenter!

Men jag stillade mej och for inte dit för det gjorde säkert halva ålandsbefolkning.

I morgon skall vi in och handla men jag undrar om jag orkar ta mej en runda där med mitt gips.
Minns när jag hade så ont i mitt knä så jag inte kunde ta mej fram till mjölkdisken i sparis och nu är det dubbelt större.

Nu skall man först gå den kilometern för att handla maten och skall man sedan in i köpcentret så blir det några kilometer till. Det är byggt för unga friska människor, som kanske inte har så mycket pengar att handla för ;-))

Nu har jag fyra hela dagar kvar med gipset och jag är såååå trööööttt på det så jag kan spy. Får ont i sidan och ryggen att gå så här stelbent, Så hatar jag dom där sprutorna som jag skall ta i magen varje kväll  har tre kvar men det är tre för mycket.
Blir så frustrerad när jag vet att det finns tablett att ta i stället. Det fick jag när kom från Helsingfors, efter knäoperationen.

Nu till lite roligare. Vi har nätet i sjön! Så vi får se om det mest är abborre och mörter och sjögräs som vi får, eftersom det låg is i fjärden där vi annars brukar lägga. Men vi kunde inte hålla oss längre...

Inga kommentarer: