fredag 5 april 2013

Fredag kväll en bra kväll...

För nu har ju mitt favoritprogram Lets Dance startat.

Kan man inte svänga om själv så skall jag sitta och svänga med vänster fot i alla fall.
Och vem kommer att vinna det då? Det är nog en svår fråga så här tidigt men nån gissning kan man ju alltid dra till med.
Kanske 'Snygg Erik' eller flickidolen Oscar?

Markoolio svängde på bra förra fredagen så han tror jag kan komma ganska långt.
Och den där skytten Håkan verkade trevlig, han kommer alla äldre damer att rösta på. På spinnsidan finns Jennifer Åkerman som är söt som socker. Men jag tror nog det är killarna som kommer längst denna gång.

I kväll kommer ett par att åka ut och då gissar jag att det blir Robinson Robban!

Och vad tror ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

De tror jag med att Robban åker ut ! IÖ