fredag 19 april 2013

Trodde det skulle vara sol idag...


För jag hade bestämt mej för att fira in våren idag.

Det gör vi ändå. Börjar med en förrätt på avocadoröra och räkor. Det skulle toppas med svart kaviar men det glömde jag att köpa så det får gå ändå.


Så har jag gjort min favorit sallad som jag alltid blir sugen på när våren kommer.
Grekisk bondsallad på mitt vis.


Som innehåller isbergssallad, rödlök, gurka, tomater, fransk dressing och så fetaost med oliver och vitlök.

Så till varmrätten ;-)

Som blir grillkorv, som kan nog vara så gott det med när man inte grillat på 8 månader. Till det har jag potatismos till min hungrige man, själv håller jag mej till salladen.

Sedan kommer veckans höjdpunkt Lets Dance!
Lite synd tycker jag om Sofia ifall hon ryker i kväll men personligen tycker jag Curling Anette som kom så starkt förra veckan med sin snyftare. Lite orättvist mot 16 årige Oscar som inte levt så länge så han kunde dra till med nåt liknande.

Men jag tror det slutar lyckligt ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

En annan fick upp vimpeln. Blir väl inte nåt första majfirande. Anki S