torsdag 18 oktober 2012

Solen tittade fram en kort stund!

Så mycket att jag fick en lust att ta en promenad upp till berget.


 Så vackert där uppe. Och på  nästa bild ser ni vägen nerför. Där klättrade jag och Reykur mycket på den tiden jag hade honom hemma och jag var i form. Han fick så fin muskelatur  med vårt klättrande.

Tills det kom en storm och ödelade vår klätterstig. Det är komunens skog och dom rensar inte upp den. Så allt får ruttna bort och jag får kryssa mellan träden.

Sigge orkade hänga med på den här turen. Han har så vackra höstfärger han med.

Har känt mej ovanligt bra i foten idag. Bra är den inte men jag kunde gå lite bättre och jag undrar om det är tack vare denna salva?

Det får tiden utvisa. Har smörjat i en vecka nu och skall köra slut på tuben, sen får vi se. Skall försöka ta bort värkmedicinen också.

När jag kom hem så kokade jag soppa av dessa ingedienser. Och det är inget man kan bli tjock av.
Det blev en god linssoppa smaksatt med mycket sambal oalek som gör att förbränningen ökar.
Eller hur?



1 kommentar:

Åsa sa...

Har du prövat Felden Gel någon gång? Tycker själv att den är så bra mot muskelsmärtor och Johanna hade problem med ett knä och hon sa att den smörjan var det enda som hjälpte.
Sigge har faktiskt vacker färg,riktigt lyser i solen!