måndag 2 juli 2012

Idag blev det en snabbis...

Kanske jag skall dela med mej hur man gör?

Tar en påse snabbmat 'Carbonara' och kokar upp den i 7 dl vatten.
Under tiden bryner jag en rödlök och steker bacon i bitar som jag blandar ner i det hela för att få lite 'kräcka' på snabbmaten.
Eftersom mannen min är så dålig på att äta sallad så gör jag en egen enkel till mej och vips har man maten fixad på 10 minuter. Han kommer från Sverige så han nöjer sig med sin favorit grönsak Ketchup!!!

Rapport om Sigge. Han har varit rysligt slö och loj hela helgen. Men... idag skönjade jag en liten ljusning. Fast nu har han var i ett öga men han pissade inte ner sig i natt. Fast jag var ut med honom tre ggr med honom. Så med sömnen blir det lite si och så. Men jag kan ju alltid ta mig en naps på dagen om det behövs.  ALLT FÖR MIN SIGGE.

Inga kommentarer: