söndag 8 juli 2012

Nu kravlar jag mej upp till ytan igen...

Skall försöka att inte ramla ner igen!

 Nu har jag släppt mina negativa tankar och Sigge verkar piggna på sej och ingen är gladare än jag just nu. För jag har gått och lipat hela helgen så nu orkar jag inte mer.
Hade bestämt mej för att ta bort honom på onsdag men nu har jag ångrat mej.
Och det känns så jäkligt skönt. Fick chatta av mej med en som har haft en diabeteshund (tack Åsa) och så tyckte Lennart också att vi skall nog kämpa på med hans diabetes.

Finns inte nån snällare, vackrare, lydiger hund än Siggelill...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snäll och gullig var det rätta ordet. B.

Nellyhulda sa...

Tänker på och o håller tummar o tassar att det går riktigt bra <3

pålle sa...

När han är med mig så är han det jo ;)

Anonym sa...

Precis så gullig och snäll som han ser ut, en riktig nallebjörn!
Önskar att allt går riktigt bra nu!
/ Åsa