torsdag 5 juli 2012

En hund på varje fot...

Nu har jag Neo här några dar, först var jag orolig att han skulle busa och retas med Sigge som han brukar. Tydligen märker han att Sigge inte orkar med sånt för han är så snäll med honom.
Även Sigge släpper in Neo under bordet när jag skall äta nåt och då ligger dom på mina fötter, för kroppskontakt vill dom ha.

Här syns det tydligt hur trött Sigge är. I morgon skall vi ta nya blodprov så får vi se vad dom visar.

Kassimirremirremurr ville också vara med på bild , fast då vågade inte Neo sitta kvar. Han har stor respekt för honom. Nilla har börjat acceptera Neo mer och mer, för i går när han kom hit så gick hon fram och strök sej mot honom och jäklar vad paff han blev...

Kanske Sigge har blivit lite bättre med drickande och pissande. För i natt testade jag och var bara ut med honom vid tretiden och sedan när jag steg upp vid åtta så då hade det kommit lite droppar på golvet där han låg, men det var inget stort kärr som det var tidigare, Passade på att doppa stickan i dropparna men dom visade högsta värdet, så det är inte bra.

Mycket Sigge blir det, men allt kretsar runt honom just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är ju för söt Sigge, ser ut som en liten nalle! Hoppas du får ha honom kvar några år till..
Åsa