måndag 23 juli 2012

Hemma igen...

Efter sju dar på stugan i Söderhamns skärgård.

När jag började packa på dagen så tog Kasimir plats i väskan. Klockan nio på kvällen lyfte jag bort honom så jag kunde packa klart.

Efter ca 6 timmar i bilen så tycker Sigge det är skönt med lite havsluft...

Första kvällen slängde vi ut nätet och fick denna bamsing på morgonen. Plus några sikar och abborrar.
Denna lax grillade vi och avnjöt den med ....

 den glada familjen Elffors. Arvid, Louise, Olivia och Lennarts bror Svempa.

Efter några dagar så kom Lennarts son Christian på besök med sin fru och sina söta pojkar...

Adam 5 år och Malte 2 år

Vädret var inte att klaga på, det kom nån skur nån gång men inget man led ont av. Sigge hade tre hundflickor som grannar så gamla gubben piggnade i bra där, mycket att snusa på.

Nu idag har det varit skönt med regn så man har fått plockat upp packningen. Så tog jag mig en tur i skogen, där hittade man kantareller så det var svårt att gå hem. Men Sigge visade tydligt att en timmes promenix i skogen räckte för honom. Nu ikväll tog jag mej min cykelrunda för nu måste jag röra på mej efter all god mat och dryck på stugan.


Inga kommentarer: