lördag 29 oktober 2011

Vad skall jag blogga om nu då?

Får väl ta min lördag i bilder.

Vi började dagen med att ta upp nätet. Som blev en smärre katastrof!
En sik och ett ton maneter. Men skam den som ger sig vi lade ut ett nytt nät ändå. Det var en så otroligt vacker morgon, tyvärr var inte kameran med då.

Efter det så hem och fixa till en smörgåstårta som jag fått en beställning på, från okända människor!
Vi får hoppas den passar dom på läppen. Annars är det tur att man inte är med och får stå där med skammen.

På eftermiddagen så blev det helt andra uppgifter...
Då göt vi en form till båthuset, här skall ena väggen växa upp så småningom. Det har varit en helt otroligt vacker dag. När vi är på gång med cementen så i morgon skall vi gjuta inför altanen på gäststugan.
Så är jag hundvakt till lilla snea Neo som skall övernatta här med oss...
Det blir en lång natt i natt, får se om jag måste upp och sitta vid datorn igen? Det verka som man inte behöver så mycket sömn som pensionär...

Inga kommentarer: