fredag 7 oktober 2011

Snart mycket snart...

är jag pensionär!
Herre gud vad jag fasade för att fylla sextio, men jag överlevde det med. Och det där med pension det har känts långt långt borta. För hur kan man bli det när man knappt är fyrtio?

Men i morgon är det dags!

Skall ta det lungt i morgon men sedan måste jag nog börja hasta på för så gör alla pensionärer. Dom har så mycket för sig så jag måste börja skaffa mig en massa att göra. Fast tänker jag efter, hmmm...
Det har redan börjat rulla på.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske du som nybliven pensionär kommer till travbanan och kollar på Magnus Skulasson kurs han blev ju världsmästare i femgång 2011 :)
Grattis och välkommen / Pia

Anonym sa...

Pia! Har gäster både på dan och kvällen. Men hälsa Skulasson...

Anonym sa...

Jättegrattis på födelsedagen
ha nu en skön dag och gör ingentig
bara njuta/Gita med familj

Anonym sa...

Hurra hurra på DIN "36" års dag !
Nu börjar du bli mogen ..men långt ifrån fallfrukt :)
Grattis och välkommen till "passionsgänget /Ingerö