tisdag 18 oktober 2011

Blir en bildblogg...

när jag inte har så mycket att skriva om.

Detta har den här veckan handlat om.

Lennart har skruvat ihop nya lemmar till vår släpvagn och jag har målat dom. Så nu kan här hämtas hem ordentliga lass med grus och fyllnadsjord.

Så har vi börjat med båthuset. Mycket pulande med att få fast dom plankorna, utan att ramla i vattnet. Blir det is i vinter så kan man kanske få bättre arbetsplats.


Jag hittar massor med runda stenar där dom har grävt upp runt båthuset. Vad jag skall göra med dem vet jag inte ännu men jag kommer nog på nåt så småningom. Kanske en liten rullstensås?

                               Finkatten övervakar det hela att det går rätt till...

Och till sist

                                    Sommarens sista blomma som vägrar ge upp.

Inga kommentarer: