söndag 23 oktober 2011

Turk på duk...

Nu har  Petra och jag varit lite kulturella och varit till museumet och tittat på Kenneth Bambergs utställning. Ni som inte vet vem han är så är han farbror till Petras pojkar, Jesper och Arvid.

Han har varit till Turkiet och levt tillsammans ett tag med turkiska oljebrottare. Och så fotade han dem. Dom smörjar in sig i olivolja före matchen.

       Här kommer jag att tänka på en låt 'Vad har du i byxan Jan är det en jätte banan'

                      Så har jag lilla Neo här hos mej, medans 'matte' är ute och har roligt...

Idag skall jag ta hundarna med och klättra uppför det här berget. Skulle jag gå nerför så skulle jag bryta benen av mej, men uppför så tror jag det stärker benmusklerna och så får man upp flåset.
Det är mycket brantare än det ser ut, kan tilläggas...

Inga kommentarer: