söndag 22 maj 2011

Uppsala tur och retur...

Ja, igår gjorde vi Uppsala eller rättre sagt Uppalas utkant.
Jäklar vad jag orkade springa med, Ikea, Jula, Bauhaus var vi på två gånger och sedan lite andra butiker med. Men han fick bara gå in en gång till Biltema under tiden rastade jag Sigge.
Så jag höll igång hela dagen utan värktabletter, kändes helt fantastiskt.

Så nu har vi fått hem golv och innertak till gäststugan och lite skåp, gardiner, gardinstänger och nya stolar till vårt uterum.
En massa blommor också som skall planteras idag, för nu skall man väl våga lämna dom ute, får väl vara försiktig i början på juni då brukar det kunna komma nån frostnatt.

Och tänk jag var inte ens trött när jag kom hem...

1 kommentar:

pålle sa...

Du börjar få kondis Mommo! Dom flesta hade varit dödströtta efter den där turen !