onsdag 11 maj 2011

På gång igen...

Nu är det mycket på gång denna 'lediga vecka'!
Har melodifestivalen som jag måste följa, viktigt att man även hänger med i uttagningarna. Blev en liten besvikelse att Norge åkte ur det hela men det är nog för tidigt med afrikanska rytmer.
Få se nu om Eric Saade kan klamra sig kvar i morgon kväll?
Har ingen given favorit ännu, finns några jag gillar men vågar inte spå något ännu. Tror nog att Finlands bidrag kommer att vara bland dom 10 bästa på lördag.

Nu har knäet lugnat ner sig så jag tog min cykelrunda ikväll, fast det blev över 13 km för jag vek in till Betty o Sune, för nu har dom flyttat in i sitt nya hus. Där har dom jättefint, där kommer dom att trivas som bara den.

Nu måste jag rusa till tvn för nu kommer 'klockan åtta hos stjärnorna' och det är alltid kul att få titta in och se hur dom bor och kockar mat...

Inga kommentarer: