söndag 15 maj 2011

Tänk vad fel det kunde bli...

Med min tippning, och inte tyckte jag det blev några bra låtar i toppen heller.
Kul för Sverige att Eric kom på tredje plats och slog den där smöriga ryssen.
Att Finland blev 21det var lite för hårt, men dom brukar ju alltid hamna i sista ändan.
För er som inte vet hur placeringarna blev så kan jag berätta för er.
1. Azerbaijan
2. Italien
3. Sverige
4. Ukraina
5. Danmark
6. Bosnien-Herzegovina
7. Grekland
8. Irland
9. Georgien
10. Tyskland
11. England
12. Moldavien
13. Slovenien
14. Serbien
15. Frankrike
16. Ryssland
17. Rumänien
18. Österrike
19. Litauen
20. Island
21. Finland
22. Ungern
23. Spanien
24. Estland
25. Schweitz

Puh...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kan vända på listan då blir Finland 5:a.Så brukar jag göra när jag närmat mig mot bowlingslutet. Ja vad kan man säga om tävlingen,vet inte var jag har musik örat antagligen mot ändan hållet. B.