onsdag 4 maj 2011

Gnäll, gnäll, gnäll...

Smärta, smärta, smärta...
Skall tydligen vara mitt öde. Det jäkla knäet blir inte bättre utan snarare tvärtom.Nu fick jag tid till läkare idag, bara det var ett under. Ville ha en tid på dagen så jag kan få gå och röntga mitt knä, om han tillåter det förstås? Men ta i det får han inte, bara titta på avstånd och skriva en remiss till röntgen.

Tycker det räcker med min axel som är helt slut och smärtar hela tiden. Så ryggslutet som tar ont varenda morgon så man får inte några sockor på sig förren man varit uppe en stund och mjukat upp sig.
Varje gång man suttit en stund så smärtar det, nu är jag sååå jävla trött på det här.

Den dagen när jag ligger med näsan kall i vädret och det skall skrivas nåt om mej i min dödsannons, då räcker det med att det står ' äntligen är hon smärtfri'

Fast det vete fan om jag blir, jag hamnar väl i helvetet med ett evigt lidande...

5 kommentarer:

Anna Karin sa...

Usch vad trist att det krånglar! Håller tummarna för att det fixar sig.

Anonym sa...

Till vilken läkare ska du???Hoppas de är nån vettig!Carita

Anonym sa...

Aaltonen blev det. Han gick igenom mig ordentligt, verkar som han tänker fortsätta o kolla ryggen. Fick knäet röntgat och på fredag skall han ringa.

Anonym sa...

Att det skall ta sån tid /betty

Anonym sa...

I dag håller vi tummarna för dig och ditt knä, Inger !! Hoppas Aaltonen har bra "nyheter". / Ingerö