fredag 27 maj 2011

Det är träligt...

Kämpar med min vikt hela tiden, tänker på vad jag äter. Inget kaffebröd, inget mjukt bröd.
Torra jävla skorpor till kaffet på dagen, är jag på kalas blundar jag för allt kaffebröd och tårtor, dricker bara en slät kopp kaffe.
Men ändå händer ingenting!!!

Rör på mej gör jag så nu när jag har Neo här och jag sätter mej ner då vill han sova i famnen, men inte kan jag sitta still för att han vill sova, så han blir helt slut här ( tror jag).

Innan jag väger mig så tar jag bort allt öronvax, borstar tänderna och håret så inget extra skall finnas på mej men inte fan går jag ner i vikt ändå.

Så det enda är väl att jag skippar en reisiemies på morgonen, den med skinka på, minskar mycket på matportionerna, fast jag försöker äta mycket blomkål och broccoli till maten.
Så kanske jag måste sluta med vinet!!! Där finns mycket socker, så jag tror jag tar mej en Whiskey on the rocks för i rocksen finns inget socker...

 Visst är det tröstlöst men jag vägrar gå upp i vikt. För nu är det en evig kamp att hålla sig här.
 Trevlig helg på ER

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är de inte bra som de e nu?Så tycker jag du e lagom:)Carita

petra sa...

Jag tycker oxå att du är helt lagom nu, o behöver inte gå ner mer egentligen.
Men pröva med vinet du, o se om det är boven..;)
OM du nu vill gå ner mer..

Anonym sa...

Hej Inger!

Der är mycket socker i reissumies, fast man trodde det var så nyttigt! Och vinet förstås, men "någonting" måste man ju unna sej, annars kan det va.. ;-)

/ Åsa