lördag 14 maj 2011

Nu sticker jag ut hakan...

Tänker gissa hur det går i melodifestivalen i kväll.

1. Estland  Många från öst röstar säkert på den och jag tycker den är bra.

2. England  Vågar man tro det???

3 Ryssland Men jag vill inte det!!!

4. Irland   Hoppas inte!

5 Sverige Här hoppas jag han får en bättre placering ändå

6. Frankrike  Men det kan ju hända han vinner hela skiten!

7. Finland. Som jag ändå hoppas vinner allt...

8 Tyskland.    njaa

9 Bosnien Hertzegovina  Den är riktigt trallvänlig! Så hoppas på bättre placering.

10 Azerbaijan Den här kommer att slå och spelas mycket tror jag.

Nu vet att så här blir det inte för jag brukar ha mycket fel. Så vi får hoppas att det går bra för Sverige, Finland, Dannmark och Island. För nog håller jag på dom nordiska länderna och inte för att glömma Estland.
Ukrainas låt hörde jag knappt för jag var så facinerad av hon som ritade i sanden.

Om bara klockan vore tio...

1 kommentar:

Anonym sa...

Estland kom väl typ sist? Så om man vänder på listan...:)