tisdag 24 maj 2011

Jo men Hej...

Jag lever nog, för det känns just nu minsann!

Har just varit på en timmes skogspromenad med bland annat bergsbestigning. Till och med Sigge blev så slut så han orkade inte ens springa till grannarnas höglöpande tikar. Utan vände om och kom hem, han insåg väl att han inte skulle orka med uppgiften om han gick ända fram.

Så har jag haft sötnosarna Gusse och Neo här idag, fast jag brukar säga att Neo är så ful så inte ens fästingarna kommer på honom. Han har haft endast två stycken!!! Plockar varje dag minst 6-7 fästingar av Kasimir. Han håller på bär hemma alla fästingar så jag kan utrota dem, så känns det för dom måste minska drastiskt här. Sigge har kanske bara en eller två per dag.

I morgon är en spännande dag för då skall vi ha slutsyn på huset, och jag har bestämt mej att då åker jag till staden och hämtar Neo och handlar för jag vill inte vara hemma då.Det kan vara lite nervöst eftersom vi ritat och byggt allt själva, så man vet aldrig fast vi har den snällaste inspektören.

                               Och till sist en katt bland pelargonerna.

Inga kommentarer: