fredag 4 februari 2011

Titta det snöar...

Just nu när man kunde börja skymta sanden under isen på vägen. Ja fler snödagar lär vi nog få innan det är vår.

Ja Pia du undrade vilken häst jag red? Det blev Vidar, Sussies häst. Han skulle vara en snäll bekväm klippa till häst, och det är han nog men för mej kändes det mycket annorlunda. Började lektionen med att hålla honom i strama tyglar för att jag var osäker och nervös. Jäklar vad han ryckte i dem och viftade runt med huvudet. Men efter ett tag så tänkte jag okey då du får väl lösa tyglar och då gick det mycket bättre, så det vet jag nu till nästa gång.
Så var han stor så jag sade att det kändes som att äntra en ardenner...

Idag har jag haft August här på förmiddagen han säger att han är ' i mommoklubben' och så skrattar han. Han går dom andra förmiddagar på barnklubben. Man märker att han är duktig på att uppfatta humor och skoj när man skämtar med honom. Det underlättar ju för mej...

I helgen blir det mycket skidning i soffan och så har jag mitt Lets Dance ikväll. Måste nog säga att jag hoppas Ranelid åker, ingen riktig favorit för mej. Kanske folket röstar honom kvar för jag tror nog han skulle vilja åka ut, misstänker att det blir för fysiskt ansträngande för honom.

Trevlig Helg på ER

Inga kommentarer: