söndag 20 februari 2011

En duktig söndag!

Klappar mig själv på axeln för jag känner att det löpt på bra idag med mina göromål. Och eftersom jag inte har så mycket att skriva om så kan jag räkna upp vad min dag har innehållit:

-Uppe före nio och dricker mitt kaffe med min reisimeussmörgås
- morgonpromenad med Sigge
- eldar i pannan
- bänkar mig i tvsoffan med stickningen och kollar herrarnas slalom
-kokar linssoppa till lunch
-tvättar en maskin tvätt
-dammsuger och det kan man hålla på med länge hos mej
- slänger döda blommor och dom som visar livstecken för lite vatten med gödsel i
- dags för soffan igen och andra åket
- kaffe och så blir det sprintfinaler hå, hå, vad mycket skidor det blir...
- så lite mangel också
- middag som bestod av lövbiff , broccoli och sallad
- kvällsrundan med Sigge
- nu blir det bloggande och lite mahjong innan solsidan och sedan borde det bli natti natti

Piffar upp sidan med en bild av Gusse och katten. I morgon kommer han ut igen och skall ha en 'mommoklubb' från 12-16.00

1 kommentar:

Anonym sa...

GREVEN ÄR VISST LITE INTRESSERAD AV "GUSSE".B