onsdag 9 februari 2011

Lycka är nog att kunna gå utan smärta...

Vi går alltid en viss runda med Sigge på kvällskvisten och ikväll tyckte jag att den var på tok för kort.
Så ikväll tog vi oss en extra sväng  för att det skulle kännas att man varit ute.
Då mindes jag att för 6 månader sedan orkade jag inte ens gå en tredjedel av den, max 150 meter sen svänga för att orka ta sig hem.

Nu har man mycket mer energi, bara snön skulle försvinna så man kunde ta sig en ordentlig skogspromenad.
Nu är det så förbenat med snö överallt.

Det finns förstås ett litet orosmoln och det är att ibland börjar det ömma på en viss punkt i friska knäet, ber till högre makter att det inte är artros där som skall börja jävlas.

Nu sätter jag in en bild av mitt ben dagen efter operationen. Då är benet ännu slankt men sedan svällde det upp som tusan. Tack o lov att jag fick bli opererad säger jag...

Inga kommentarer: