lördag 1 januari 2011

Från ett vackert slut till ett snöigt början...

Sätter ut lite bilder från gårdagen som var så vacker, så kan ni se alla spår av rådjuren fram till kärran och dom är många.
Ibland blir de fullt i soffan, Sigge brukar nog villa hålla en distans till kattorna men ibland måste han markera att han vill vara nära mej. Och det är inte min ölburk ni ser på bordet!!!
Idag sedan känns det skönt att snöslungan är hemma för nu har det kommit ner bra med snö i natt.
Och jag måste ta mig i kragen och hoppa upp på motionscykeln, för jag blir nog inne och ser på Tour de Ski idag.
 God fortsättning...

4 kommentarer:

Nellyhulda sa...

Vad mysigt med alla djuren och vad du liten och smal!

Anonym sa...

Nej du har ju vinglaset i handen.....

Anonym sa...

Haha!ja det försöker hon gömma minsann!!

Anonym sa...

Ja nu fick ni roligt men ni vet ej vad jag gömde hi hi...