fredag 7 januari 2011

Äntligen Let´s Dance...

                            Här sitter Kasimir och gör Casandras undulat sällskap

Nu börjar mitt favoritprogram Let´s Dance. Och inte blir det sämre av att Alexander Ryback är med, troligtvis blir han min favorit.
Så får man kanske reta upp sig på Ranelid, har lite svårt för honom men nu skall han dansa och inte snacka så kanske jag till slut kan ändra uppfattning om honom, Fast någon bok av honom tänker jag inte läsa, han är för svår för mej.
Kul skall det bli att följa programmet.
Annars blir det mycket skidåkning i soffan nu förtiden och inget blir gjort här hemma som också känns ganska frusterande, det där samvetet som skall tära på mig. När det är som värst så sätter jag igång tvättmaskinen eller diskmaskinen så tror jag att jag får nåt gjort...
Trevlig helg på Er!

4 kommentarer:

Louise sa...

Även mitt favoritprogram (förutom Solsidan då) Den som hade klart roligast ikväll var Tina Turner, hoppas hon blir kvar länge! Vilken utstrålning hon har! Annars gillar jag förstås bäst Alexander, han är såååå charmig. Även Frank var bättre än väntat, riktigt smidig trots att han är så stor. Ranelid kan nog också få nått poäng av mej, trodde inte alls på honom innan.

catti sa...

och vem blev din FAVORIT Inger?? i fjol minns jag att du o jag hade lite olika åsikter om favoriten. jag bara strötittade lite i går så jag kan inte säga ännu om det finns ngn favorit. måste försöka se nästa först. men väntar med spänning vem din favorit är!!!

Anonym sa...

Det blir nog Alexander och Tina och så han där Figge som jag inte vet vem är. Du Catti gillade Birro i fjol så du kanske gillar Ranelid i år? Dom är ju lite liknande typer och båda har varit med i 'På spåret' ;-))

CATTI sa...

nej nej nej nej absolut inte!!! kanske Figge Norling i år då eller lilla unga Alexander men nä måste nog se ett avsnitt till först. kan väl hålla på en flicka i år annars:):)