torsdag 30 december 2010

Snart är det slut...

På det gamla året och ett nytt intressant år har vi framför oss.

Brukar aldrig avlägga några nyårslöften men i år skall jag göra det!

-Att jag skall röra på mej mer under detta år. Fast denna vinter med snö och kyla bromsar ner en, nu börjar jag längta efter våren med bara vägar så jag och 'Karin' kan fara runt omkring i Lemland.
Har min motionscykel står här inne det är bara så jäkla träigt att sitta o trampa på den. Skall försöka skärpa mig. Får väl sitta och trampa när jag ser på skidtävlingarna, annars kan det bli risk för försoffning...

Under detta år så var det helt fantastiskt att jag fick min nya knäled. värken efteråt och magsåret håller jag på glömmer bort bara är så lycklig att kunna gå utan smärta.

Slutet på året var desto sorligare när Reykur försvann till dom  gröna ängarna på andra sidan,  svårt att skriva om det. Så därför byter jag ämne.

Nu håller jag på att förbereda nyårssupén tills i morgon kväll. Då tänker jag inte sitta och räkna kalorier eller kolhydrater. Fast den där jäkla vikten har stannat av, borde gå ner tre kilo till den sista februari, men det blir nog svårt det men jag får väl chansa att dom försvinner under vintern.
Då kunde jag skryta med att ha gått ner 30 kilo på två år.

Önskar er alla ett gott slut på året. Strunta i raketerna, här skall det bara tändas någon spraksticka.

Inga kommentarer: