lördag 28 november 2009

Hurra nu är bastun klar...



Nästan i alla fall, bara bastustenarna som fattas men dom skall inhandlas med det snaraste så vi sedan kan testa hettan också.

Så nu har vi allt klart i huset i boende delen.

Nu skall det satsas för fullt att få ordning i garaget och hans verkstad.
Där jag måste hålla ordning på hans verktyg och det skall jag tamefan ta den uppgiften till 100%!!!

Är så trött på att gå och leta verktyg som jag knappt vet hur ser ut. Sånt tar energi och tid framför allt.
Nya tider stundar...

2 kommentarer:

catti sa...

Hej på dig Inger, en gång fann jag din blogg o la in den på favoriter. men har sedan glömt att titta in på den. ikväll fick jag syn på den o gick in o titta. Fick då se en "Liten" Inger sittande i bastun. Vad smal du har blivit! vad har du gjort. här kan man ju följa vad du gör. Hos oss är allt bra, vi har blivit mormor o morfar för 2 månader sen o det är så himla roligt.Hälsn Catti söderbäck

mommo sa...

Hej Catti! Om du tittar in igen så har jag väl försökt ta mig i kragen och ändrat mathållningen. men än är jag inte klar...
Såg i tidningen att du blivit mormor och jag vet hur det är, dom är små underverk.