lördag 21 november 2009

3 års kalas




Vi firade Irene 3 år idag fast hon fyllde i tisdags den 17.
Men på grund av flunsan som härjade hos dem så blev det uppskjutet.

Lite ego är jag för jag måste få visa pippitröjan jag stickade till henne, och den lilla väskan tyckte jag också skulle passa till.

Det var så soligt och fint att bila dom 43 kilometrarna till dem. Höll mig borta under solens obarmhärtliga strålar och nu kom jag lagom hem när den går ner.
Så slapp jag se dammet och hårstråna som ligger som en mjuk matta överallt.

Ja ja jag skall nog ta itu med dem, men varför på en helg när man kan skjuta fram det till en regnig vardag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken söt liten unge.städa kan du göra när du e förbanna så gör jag!

Nellyhulda sa...

Ja tröjan var verkligen fin och flickan oxå, tack för trevligt sällskap! Har nog sett att du for hem och spelade istället för att torka damm!

mommo sa...

Du menade säkert tvärtom...

Sofie sa...

Oj vad fin den var, Pippi-tröjan! :) Tack för trevligt sällskap ikväll!