tisdag 3 november 2009

Någonting måste jag väl skriva för er...

som tittar in !

Kanske jag blir lite tjatig men jag var och red lektion i går kväll.
Det tycker jag är fantastiskt!!!

Kommer själv upp på hästryggen och 'flyger' fram i tölt på gammel Mökkvi.
I våras trodde jag det var kört för mej att kunna rida igen så därför njuter jag varje stund.

I dag är Lennart och kursar för att hålla sig 'up to date' inom radiokommunikationen på jobbet. Han tror nog att det var sista gången med den kursen för det varar 5 år och efter fem år borde han nog gå i pension.

Så idag skall jag hålla mej inne och köra lite långkok....
Linssoppa till lunch och så tänkte jag laga Biffgryta alá Bourgone till middag.

Bra torkväder är det så nu snurrar andra maskinen redan.

Junnu har en syster Meri som också har tagit sig till Sverige, är förnärvarande i Uppsalatrakten.

Ja det var allt för i dag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e ju duktig som kommit i gång me ridningen.Snart får vi boka långritt!?

mommo sa...

Du har ju två hästar. jag kan ta den ena och så rider vi ikapp.;-)

Anonym sa...

Haha den ena pigg den andra slö blir inget!