måndag 18 augusti 2008

Stackars, stackars...

Sanna Kallur!

Och vilken jäkla klantig journalist som intervjuade henne efteråt.
Ställer såna frågor som
-Hur mår du nu!!!
När hon hade gråten i halsen och tårarna rann.
Hon skulle tagit micken och kört ner den i halsen på honom och frågat
-Hur mår du nu?

Ja, ja det är fler som kan ha det kämpigt ibland.

Men jag tror dom tränar så mycket så sen när dom skall tävla blir det droppen som rinner över.

Vi har också tränat lite här hemma.
I torsdags var vi efter hö och ikväll igen tog vi sotarbilen full igen.
Så nu skall Reykur klara sig ett bra tag.
Känns skönt när ladan är full...

Och min tandläkare tog emot mig idag fast hon inte hade nån mottagning.
Hon fick dit tanden och nu skall jag vara rädd om den.
Lossar den fler gånger så tycker hon att jag skall sätta dit en ny krona gjord av en tandtekniker.

Det kan bli mycket intag av flytande vara nu.....

Inga kommentarer: