tisdag 19 augusti 2008

Nu är det synd om

Stefan Holm!
Som skulle ta guld och bli historisk...

Läste på aftonbladet att Sverige har minst med medaljer bland dom nordiska länderna.
Och jag skäms, för jag vet inte vad Finland tagit för medaljer och i vilka grenr.
Har sett bara en finne i nåt lopp.

Var är dom?? Syns dom inte i svensk tv??

Erkänner att jag inte följer med så mycket, har en karl här hemma som rusar runt så inte kan jag hänga framför teven då.

Nu när vi har en 42 tummare är det nästan så man rodnar när man ser dom på skärmen, man ser ju nästan könshåren på dom lättklädda idrottarna och alla tatueringar och annat som dom pyntar sig med.
Känns som man har dom i soffan med sig. Fast man lär vänja sig har jag förstått.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Guld Trap Dam. Silver K2 Dam. Brons Luftpistol Herr./ B

Anonym sa...

Saken är den att svenskarna reser till OS med sina medaljer klara, tror dom, men så enkelt är det alltså inte . Man tar medalj i tävlingen , inte med hemmifrån. Det är inte synd om NÅGON. Slut Anki

Anonym sa...

Håller såå med dig Anki!
/petra