söndag 17 augusti 2008

Bra med vedspis...



Var det i dag när åskan mullrade och strömmen försvann.

Så nu när jag äntligen fått spisen lagad så då blev det strömlöst.

Men jag stekte några korvar och lagade en snabb carbonara på min lilla 'viking 30'

26 mm regn kom det idag hos oss.

Och min tand lossnade igen!!! I går när jag åt en nektarin så vips var den borta.

Den höll en vecka, så i morgon ringer jag min gamla tandläkare och får hoppas hon har tid att sätta dit den. Inte blev det något bättre fast jag provade en ny tandläkare på folkhälsans jourtid.

60e för att ha tanden en vecka!

Kanske man måste börja med flytande föda för att få den sitta kvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom du håller på att förberedea dig för din ålderdom för fullt (rullstolsvänligt badrum tex...) så kunde ju det där med flytande föda inte vara så dumt...;) Då har du ju hunnit vänja dig med det tills det e dags på riktigt..