fredag 8 augusti 2008

Olympiska lekarna...

Nu har dom startat, och hur skall jag hinna titta?

Bra att dom går på nätterna så man kan kolla lite sammandrag iband.
Alla kvalhit behöver man inte följa med, kanske bara på slutet när det blir riktiga sammandragningar....(hört på Petra kanske det heter sammandrabbningar)

Skulle vara kul att följa med men det får väl bli nästa gång.

Just nu måste vi se till att gamla huset blir någorlunda uppstädat för visningen på måndag.
Lär vara många som hämtat prospekt men alla dom lär väl knappast dyka upp.

Lennart kom lyckligt hem med grejerna från Svedala igår, han fick även tid att på Mackan i hans nya lägenhet.

Kan meddela er utan regnvattenmätare att vi har fått 30 mm regn från i går kväll.
Nu väntar vi bara på nästa skur...

Men Murphy är med mej ändå. Tappade kronan till min stifttand när jag åt idag, nu tänker jag kontakta jouren och se om jag kan få komma dit och att dom får den att hållas på plats.

man blir sååå trött på tänderna, fast jag vet att jag nått åldern för kroppens förfall för längesen
Vill gärna skratta några år till....

4 kommentarer:

Anonym sa...

säger det igen- BYT tandläkare!!
Du har ingen skyldighet att gå till samma "bara för att du gjort det i 20 år", när du inte är nöjd.
/petra

Anonym sa...

30 år!

Anonym sa...

Ja då är det hög tid att du byter! Jag tror på min Erik jag! Han är så trevlig så han hälsar alltid på mig då han ser mig...men det kan ju ha att göra med att jag måste vara en av hans drömpatienter.../Pernilla

Anonym sa...

Ja det gör min tandläkare också, större smail får man söka efter.
Så mycket pengar hon fått av mej...
Men dom jag var till idag hade inte samma service och omvårdnad som jag får på mitt gamla ställe.
Få se hur länge den håller nu?