måndag 17 september 2018

Vi lever än...




Just nu är det så dåligt att ladda ner bilder så ni får vänta tills i morgon och hoppas det går bättre.

Vi tog oss in i Spanien igår, blev lite för lång körning 440 km låter väl inte så mycket men det tog 7 timmar innan vi kunde skutta in på vår camp

Den var lite utanför Barcelona, det var tufft att ta sig igenom Barcelona men inget mot det var idag när vi hamnade i centrum av Valencia. Hå hå säger jag bara. Där fick Lennart bevisa att han kan köra rondeller. Dom var sexfiliga med stoppljus i, Sedan är ju spanjorerna tuffa bilkörare så min puls var hög innan vi kom ut ur stan och nu står vi på en camp 11 km från centrum. Vi behövde bara ta ett extra varv i en stor rondell!

30 grader varmt är det och jag svettas konstant hjälper inte ens att duscha kallt. Så har dom där små myggjävlaran dykt upp! Så vi får se hur jag klarar dem, äter allergitabletter. Även Lennart klagar att det kliar, undrar hur dom som lever här klarar av dem? För dom får ju ha dem nästan året runt.

Har varit dåligt med att gå ut och äta som jag vill, men är man kinkig så är man. Fast nu ikväll skall det bli musslor för det har dom här, tack o lov!

Inga kommentarer: