söndag 17 februari 2013

Lite tyck om melodifestivalen...

Måste säga att jag gillade nästan alla låtar. Så jag satt och funderade hur skulle jag rösta om jag fick?

Tror så här:
 State of Drama med Falling som etta

Så Tommy med gubbsen  en jäkla schlager var ju rysligt trallvänlig för mej.

Sedan var frågan Eddie eller Ugglas? Men jag tror Caroline af Ugglas låt växer ju mer man hör den. Fast ute i Europa förstår dom sej inte på henne.

Och så sötnosen Martins låt var också bra, men lite onödigt rörig i koreografin.

Men Tommy och gubbarna kan väl komma långt för det gjorde ju gummorna från Ryssland i fjol, dom kom ju tvåa tror jag.

Men än har vi inte hört alla bidrag.

Annars har jag suttit för mycket i soffan och skidat idag. Tog en tur med Sigge på isen där dom plogat upp en bana. Sigge har det jobbigt nu för det är flera tikar som löper både på den här sidan om viken och tvärs över viken. Så ibland måste han bara yla så tikarna skulle höra honom att han är nog villig.


Inga kommentarer: