söndag 10 februari 2013

Då var man hemma igen!

Nu har jag varit ut och luftat på mej. Till Norrtälje, Uppsala och så till Upplands Väsby. Där hälsade vi på kusin Benke och hans Monika.

Så gjorde jag av med lite av min pension också...


För om jag skall försöka lära mej hantera en smartphone så är det nog dags nu att börja träna.  Men först skall abonnemanget flyttas och det tar tid (läs lång tid för mej) Som ville ha det gjort bums medan min operatör är hemma. Men jag får väl förlita mej på att Conrad hjälper mej ladda ner alla spel som jag bara MÅSTE ha på den.
 Sen skall mina artrosfingrar hållas igång så dom inte stelnar fullständigt.

Snö har det kommit mycket av medan vi var borta. Men nu har vi skuffen och schaktbladets hjälp fått gårdsplanen ren och fin igen. Fåglar och rådjur utfodrade så det är snart dags att bänka sig i soffan och mitt skidskytte igen.

Mellon igår kväll var väl så där. Jag tyckte bäst om han där söta snabbfotade killen Anton som var först ut och sämst tyckte jag om bananen som var sist ut och på den platsen borde han fått stanna för mej. Men det är väl så att småbarnen måste väl få med nån sång o lekfarbror.

Inga kommentarer: