tisdag 19 februari 2013

Äntligen!!!

Har jag fått reda på att min operation blir den 21 mars.

Blev ju lite nervös om den skulle bli av eftersom båda ortopeder slutar i maj på sjukhuset och far tillbaka till Gotland där dom kom ifrån hösten 2010.

Men nu ser jag fram emot att få det gjort och så blir det väl lite soffhäng någon vecka innan jag kan starta min vårcykling. Och så småningom skall jag väl kunna ta lite längre promenader, som jag längtar.

Men jag är beredd på att nån annan benknota kan nog börja jävlas igen, men det tar jag då...

Så får ni en bild på dom två som hängt i soffan hela vintern.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra när du har fått ett datum. B.

Anonym sa...

Toppen att du fått en tid !

Nog förstår man om du njuter i soffan med det där helsköna mys gänget :) iö

Anonym sa...

Va bra att du har fått tid så det blir bra till sommaren :-)
Betty