fredag 4 november 2011

Trevlig Helg på er...

                                          önskar Sigge och jag. Det är jag till höger om ni undrar.

Och nu till nåt annat som tex. Idol. Jag tycker det inte alls är så intressant mera, bandar och snabbspolar igenom programmet. Ja, jag hör på låtarna. men jag bryr mej inte om vem som åker ut eller blir kvar.
Är det bara jag som känner så???
Förr diskuterades det vilt om deltagarna men jag hör inget sånt mera. Så det är väl bra att dom tänker lägga ner det efter denna omgång. Dom kanske känner mina vibbar?

Fast det kanske ska kännas så här när man är en pensionär. Fast då blir det tråkigt.
Vad tycker ni???

2 kommentarer:

Louise sa...

Hahaha, Du har allt blivit lite olik dej, du får nog minska ner på ditt wordfued-ande...

Anonym sa...

Men Louise den är nog inte så stor.
För vissa förlorar jag mot och vissa vinner jag emot. Så tro nu inte att jag förlorar hela tiden fast jag gör det mot dej. men nya tider stundar...