torsdag 10 november 2011

Tjohoooo...

I morgon startar vår resa när jag skall få lufta mina vingar!

På eftermiddagen tar vi Rosella och jag tänker inte äta köttbullar, nähä alá carte skall jag ha.
Sover över hos kusin Benke och blir transporterad av honom till Arlanda. Bilen får stå tryggt på hans gård. Halv tio svensk tid hoppas jag vi sitter i luften och landar någon timme därefter.

Fredag kväll har jag bestämt att vi skall uppleva en äkta öltsuga i Prag. För då tänker jag sluta tänka på mina kaloriintag, men bara för några kvällar. Får justera det när jag kommer hem.
har jag klarat det förut så gör jag det igen!

Och som en sann optimist har jag säkert haft roligast att tänka på resan, vi får se hur det blir...
 Funkar min pekplatta så lär jag höra av mig.

Så nu hoppas jag att det går bra för Casandra och Tommy att bo här och sköta om mina djur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin resa. B.

Anonym sa...

Hoppas ni får en "kanonis" resa / IÖ