onsdag 13 april 2011

Pippitröja nr 4 levererad...

Till en liten flicka som föddes för tidigt och vägde inte ens 2 kilo. Hon skulle ha fötts 1 juni men det blev 8 april och ett vackert nam skall hon få, Lycke-Li.

I dag har jag Neo här, även i går var han här men nu skall han sova över eftersom Casandra jobbar sent och börjar tidigt i morgon. Skall bli spännande och se hur vi får sova inatt. Kattorna brukar husera i Lennart säng när han är borta och Sigge i mitten. Fast jag misstänker nog att kattorna flyttar på sig.
Så här liten är han, huvudet knappt större än en kontakt eller stöpsel som det heter på åländska.
När jag sitter här vid datorn skall han vara med upp på bänken och det måste han få...
I kväll skall även August vara här när Petra har fotvårdskunder så inte behöver jag sitta sysslolös precis.

2 kommentarer:

cassie sa...

Åååh vad jag saknar han! Men han har det super där :)

Sofie sa...

Tack Inger för den fin-fina tröjan! Kram