fredag 24 september 2010

Jag lever...

Men har inte så mycket att skriva om.

Idag har jag varit i byggbranchen och även transport. Hjälper att hålla i när Lennart sätter skivor på gäststugan fast jag börja mer o mer kalla den för kojan.
Och så har vi varit och transporterat Snurrans kläder till hundutställningen som börjar i morgon.

Tänk jag känner inget intresse att fara dit och titta! Förr satte jag som klistrad, och även ställde ut. Men var sak har sin tid.

Idag var det lata tider på matfronten, vi köpte hem thaimat och det var så gott så jag hoppas vågen är snäll med mig i morgon ändå...
Fast i morgon skall jag ha några middagsgäster, då skall det bli torsk till middag och även äppelpaj till dessert, det är bäst att ta vara på vad naturen har att ge.

Nu blir det tv och stickningen, ha en bra kväll och helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack tack jag måste på utställning tack vare M-L!!