tisdag 7 september 2010

Gäststugan börjar ta form...


Vi hoppas vi hinner få upp tak och väggar innan höststormarna börjar pina på.
I går var det fyra veckor sedan min operation och jag börjar glömma kryckan mer o mer.
Var ut och provkörde idag och det gick bra så nu klarar jag mig själv när Lennart åker på jobb i morgon.
Man känner sig verkligen borta om man inte kan ta bilen och fara iväg när man vill.
Men värken i knäet innfinner sig varje natt och i natt var det inget kul, inte ens iskalla vetesäcken hjälpte men det lindrades när jag var upp och gick.
Panadol det är en fis i rymden men det är väl bara att 'gilla läget'.

3 kommentarer:

CATTI sa...

har idag besökt öppna förskolan på lunchen o tittat på vad de pysslar med. Träffade ditt barnbarn där oxå:):)

Anonym sa...

Ja, jag sku vilja se morsan där nångång jag..
Men det har hon aldrig tid med:(
Visst har vi småbarnsföräldrar det bra nuförtiden, när man kan åka till Öppna förskolan o leka!
/Petra

Anonym sa...

Vadå tid, jag har hela veckan framöver gott om tid. Och från och med i dag kör jag själv.../mamma