fredag 7 maj 2010

Reparation av kroppen!

Har haft djävulskt ont i kroppen idag....

Efter allt krattande och bortkörande av sten med en från början svag kropp och så målande av väggar i förrådet och efter det en lektions ridtimme med en alldeles underbar häst, så då gick jag på knä till slut.

Pinade mej att försöka få bort alla dammråttor i dag och så lite målande till.
Under stön o stånk lagade jag en middag och tog smärtstillande både före och under middagen.

Nu har jag badat bastu och jag ville ha den så varm som möjligt så den där svenskfödde mannen som jag delade bastu med satt på nedersta trappsteget och sa 'hot hot'

Dom från svedala vill ju ha 30 grader o korsdrag när dom badar.
Men nu känns det riktigt bra i kroppen igen.

3 kommentarer:

Petra sa...

Måste du verkligen ligga i så där mycket?? Fördela arbetet bättre!

mommo sa...

Det är ju klart! Inte vill du heller sitta på sidan om och titta på??? Arbetet fördelar jag mellan datorn och jobb...Jag tror att vi människor skall pinas till det yttersta emellan åt.

pålle sa...

Tror jag med, men inte i din ålder och med din slitna kropp!