fredag 11 september 2009

PISS!!



Jäkla pissmyror som har förstört två nätters sömn för mig nu.
Kliar som fan på nätterna så inatt tog jag faktiskt en Zyrtek mot allergin.

Och när vi ändå är inne på ämnet piss så kom en bonde från Knutsboda och tömde vår pisstank. Lite över ett år tog det att fylla den.

Enligt reglerna skall det stå och dra sig i sex månader och sedan är det en utmärkt gödsel för åkrar.

Petras vackra tånageldekorationer börjar bli nötta men det är väl inte så bra att springa runt i gummistövlar när man har dekorerade tår, borde väl sitta på en playa och vifta med dem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser värre ut i dag . Du hade inte stövlarna på ???/ betty

Anonym sa...

Nää och nu är blåsorna dubbelt större än i morse när jag tog bilden. Klådan minskade när jag tog en Zyrtek men guuud så trött jag varit i dag av den lilla tabletten...