lördag 12 september 2009

Oops jag gjorde det igen...

Tog brinken från Mariehamnshållet!
Kom upp denna gång utan att det svartnade för ögonen.

Cyklade i dag till önningeby och häsade på Marita det blev 17 km sammanlagt och jag känner mej mycket starkare nu med cyklingen.

Så har jag investerat i en digital våg idag.
Men jag måste nog behärska mej att inte nöta ut den för fort. Vägde mej före jag for och sedan när jag kom hem då var det -400gr det kan väl knappast stämma eller hur?

Men hur som helst så kan jag säga att jag minskat 15 kg på 6 månader och det är otroligt gjort.
Pratade med en som också måste ta sig i kragen och gå ner i vikt men han hade skaffat sig en personlig tränare som tog 45 € i timmen. Fast det kan det väl vara värt...

Misstänker att det blir svårare o svårare att minska men jag skall nog fortsätta kämpa för det är så jäkla skönt när man känner hur slattrigt skinnet blir ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är strongt gjort!O det är så bra att du får känna av alla fördelar att vara lättare i kroppen!
/hälsar yngsta dotran som just vridit i sig oxfile, klyftpotatis, kantarellstuvning, rödvin.ska just ta en kaffedrink medans blåbärspajen är i ugnen...........

Nellyhulda sa...

Grattis till ditt nya liv och viktminskningen, det enda negativa är väl att Lennart får lite mindre att tycka om!

Anonym sa...

Jag tror han står ut med det....

Anonym sa...

-400 gram var säkert vätskeförlusten..i varje fall så snabbt inpå träningen. Fettförbränningen tar lite längre tid skulle jag tro. Bra gjort!