onsdag 9 september 2009

Nu börjar dom...

Alla dessa serier som skall locka in oss till tv-soffan.

Har inte varit mycket tv tittande denna sommar, det enda jag följde var allsången både på Skansen och Liseberg, men nu känns det som man kan börja bänka sig igen framför tvn och tycka till.

Började i går med 'Den långa resan' och den måste jag följa känner jag.

Idol tänker jag inte börja titta på förren alla är utvalda. Tycker inte om att se dom stackrarna som inte har självinsikt hur dom låter och kan föra sig.
Dom värsta lär dom säkert visa flera gånger så jag lär väl inte undkomma dom.

Diggiloo missade vi i fredags när vi var borta men den kommer i repris i morgon som tur är för det är ett program som jag gillar.

Tv 3 vet jag inte vad som börjar där för den kanalen kan vi inte se, tycker det räcker bra med dom kanaler vi har. Brukar ändå köra ihop sej så man måste banda en och se på den andra.

Och Lets Dance ser jag fram emot, hoppas att den skall komma i höst, än har jag inte hört nåt om vem som skall vara med. Dom skulle bra våga ta bort den...

Och idag startade min lediga vecka, exakt klockan 14.00......

Inga kommentarer: