måndag 21 september 2009

Nu är det gjort...





Nu har Casandra och jag i sällskap med Gunilla o Sofie varit till Tove och ridit lektion!

Nåja dom andra red lektion medan jag försökte stappla runt i ridhuset med Mökkvi.
Det gick ovanligt bra tyckte jag bara jag fick benet över sadeln så satt jag där sen.

Vi skrittade, travade och töltade och kanske litet annat mellan gångarterna. Kul var det, så vi bokade in oss nästa måndag igen.

Casandra kunde fota hon men jag kunde tyvärr inte ta ett kort av henne men ni ser hennes hästman i alla fall.

Hade någon sagt till mej för några månader sedan att jag skulle upp i en sadel igen hade jag inte trott det. För jag trodde det var kört för mej.
Men vad kul att så inte var fallet....

1 kommentar:

Louise sa...

Vad skoj! Skiner som en sol gör du på hästryggen.