söndag 20 september 2009

Oh hej o hååå...






I kväll cyklade vi till staden i sällskap av Betty o Sune som har blivit Lemlänningar senaste sommar. Där tog vi en runda äventyrsgolf som jag förlorade om jag minns rätt. Efter den rundan var det dags för mat:

Våra vänner lyxade till det med pepparstek som bilden visar och jag åt en jättegod Caecarsallad men var så glupsk så jag hann aldrig ta en bild av den,
Så ni får hålla till godo med Caecar själv, men jag orkar inte räta upp honom så han får vara liggande.

Efter att vi tömt dessa buteljer så cyklade vi hem och sammanlagt blev det för oss 27 km men Sjöblomarna får plussa till 12 km.

Men shit vad trött jag är nu, men det känns bara skönt...

I morgon skall jag göra nåt som jag inte gjort på länge men det återkommer jag till när det är gjort!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God mat o trevigt sällskap /betty

Anonym sa...

Men min mätare visade lite över 36km

Anonym sa...

Det var väl lite kortare via Knutsboda...