tisdag 29 september 2009

En adrenalinkick...

Fick jag i går efter den fina ridlektionen hos Tove.
Guud vad roligt det var och jag inbillade mig att det gick så bra. För så kändes det.

Nu skall jag hålla upp två måndagar men sen skall vi dit igen. (Casandra o jag)
Måste bara köpa klippkort i vinter och vara där varje vecka...

Nu måste Reykur flyttas från 4 H gården och han skall få vara hos Tove om det funkar.
Hoppas det, för det kan inte vara roligt för honom att gå här och traska på ensam i högvattnet i höst.

Misstänker att jag tog i lite för bra igår, nu är båda mina knän ömma och axeln kan jag knappt röra. Men till eftermiddagen när mina värktabletter har gjort verkan så skall det väl släppa...

Min assistent kommer hem idag så jag kan få gnälla lite för honom så blir det bättre.

Det är så tröstlöst att ha ont och sitta ensam....

Inga kommentarer: